شماره تلفن های روابط عمومی جهان فلز : 66700549-021   -   66749364-021

شماره تلفن های کارخانه :  56456123-021    -   56456124-021

فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی  ، جهان فلز 02166700549 تولید کننده فایل های اداری رمزدار و قفل مرکزی جهت بایگانی پرونده ، اسناد و مدارک شرکتی و اداری و ... میباشد . فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی در دو نوع رمزدار و قفل مرکزی میباشد که با کیفیت مناسب در کارخانه جهان فلز تولید شده و با قیمتی مناسب آماده عرضه به مشتریان عزیز می باشد .


گروه تولیدی تجهیزات و لوازم اداری جهان فلز 02166700549  با بیش از بیست سال سابقه در زمینه تهیه و تولید انواع کمد های فلزی ، فایل های اداری ، کمد بایگانی رمزدار فلزی ، کمد های آزمایشگاهی ، میزهای فلزی (میز معلم)، کمدهای بایگانی ، کمدهای زونکن و پوشه خور گردان ( کمد دوار یا چرخان ) ، رختکن و جالباسی فلزی ، جاموبایلی فلزی ، جاکفشی فلزی ، فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی با کادری مجرب و متخصص ، شامل نیروی اجرایی در تولید جدیدترین ماشین آلات روز دنیا و طراحان باتجربه و همچنین با استعانت از آن خالق زیبا دوست ، در زمینه طراحی و ساخت لوازم اداری ، دفتری ، نمایشگاهی و … سعی دارد با ارائه محصولاتی با کیفیت برتر همراه با طراحی مبتکرانه و خلاقانه حس رضایت مندی شما مشتری گرامی و با سلیقه را جلب نماید.

این گروه با فعالیت شبانه روزی در تلاش است تا نمونه ای خاص و با کیفیت از فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی در زمینه تجهیزات اداری تولید کند

 

                                     «   کیفیت ما افتخار ماست   »

 

فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی در دو نوع رمزدار و قفل مرکزی می باشد که قابل ارائه در ضخامت های مختلف و ترکیب رنگ های متفاوت است.



 تمام قسمت های فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی از ورق درجه یک ( صاف و بدون موج ) با ضخامت های 0.5  ، 0.7  و  0.9 میلیمتر با توجه به سفارش مشتریان ساخته می شود .

رنگ فایل ها بصورت پاششی آبشاری و قابل عرضه در سه نوع می باشد  :

رنگ چکشی 

رنگ کوره ای مایع

رنگ الکترو استاتیک (کوره ای پودری)

 

۱رنگ چکشی : پس از پاشش رنگ بصورت آبشاری رنگ فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی بدون نیاز به کوره خشک می شود .

۲- رنگ کوره ای (مایع ) : پس از چربی زدایی و فسفاته  و پاشش رنگ بصورت آبشاری ، فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی در داخل کوره با درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می گیرد .

۳الکترو استاتیک (پودری) : پس از عملیات شستشو و چربی زدایی و فسفاته ، پاشش رنگ پودری صورت گرفته و فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی در داخل کوره با درجه حرارت ۲۳۰ درجه سانتی گراد قرار می گیرد .

کشو های فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی در دو نوع ریل دوبل و تک ریل قابل عرضه می باشند.

فایل فلزی رمزدار و قفل مرکزی مناسب برای استفاده در ادارات دولتی و شرکت های خصوصی و دولتی جهت بایگانی اسناد شرکتی و دولتی ، پرونده ها ، زونکن ها و ... میباشد.

این گروه از پیشگامان عرصه تولید و نوآوری در زمینه تجهیزات و لوازم اداری مدرن از تولید به مصرف می باشد.

تجهیزات و لوازم اداری جهان فلز 02166700549 تولید کننده انواع لوازم اداری فلزی

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید 02166700549 یا به وب سایت ما سر بزنید www.jahanfelezco.com   

  .